مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 بهمن 1394 ساعت 13:062016-02-19ورزشي

صبای قم و استقلال خوزستان‎، مصاف شاگردان دایی برابر شگفت انگیزها


تیم فوتبال صبای قم امروز در هفته بیست و یکم لیگ بر تر فوتبال در قم به دیدار تیم صدرنشین و شگفت انگیز لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رقابت های لیگ بر تر فوتبال باشگاه های کشور امروز هفته بیست و یکم خود را پشت سر می گذارد در حالی که حساسیت در لیگ برتر به اوج خود رسیده است.

در یکی از بازی های امروز تیم صدرنشین استقلال خوزستان که شگفتی ساز این فصل لیگ بر تر است در قم صبا را در پیش دارد و برای حفظ صدر جدول باید برنده بازی باشد.

استقلال خوزستان می خواهد در ادامه روند رو به رشد خود صدر جدول را حفظ کند اما آن ها با توجه به عدم پیروزی در 2 بازی اخیر خود در شرایط خوبی قرار ندارند.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان اما اعتقاد دارد تیمش در میانه فصل به بحرانی مثبت خورده و فرصت دارد که خیلی زود این بحران را پشت سر گذاشته و برای کسب پیروزی های پی در پی آماده شود.

در آن سوی میدان علی دایی و تیمش در 4بازی اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده اند و چاره ای جز کسب 3 امتیاز در بازی امروز ندارند.

آن ها با امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست داده اند در عمل تعارف سایر صدرنشینان برای حضور در جمع مدعیان را رد کرد و حالا در رده ششم جدول قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبای قم و استقلال خوزستان‎، مصاف شاگردان دایی برابر شگفت انگیزها

صبای قم و استقلال خوزستان‎، مصاف شاگردان دایی برابر شگفت انگیزها