مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 بهمن 1394 ساعت 16:512016-02-19سياسي

ای کاش قانون اساسی تصریح می کرد دولت حق تصرف در لوایح قضایی را ندارد


رییس قوه قضاییه با انتقاد نسبت به بایگانی شدن برخی لوایح قضایی در دولت های مختلف گفت: ای کاش در قانون اساسی صراحتاً تصریح می شد که دولت حق دخل و تصرف و بایگانی کردن لوایح قضایی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، آیت الله صادق آملی لاریجانی در نخستین همایش تخصصی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری شمال کشور که در محمود آباد برگزار شد با اشاره به ضرورت اخلاق حرفه ای اظهار کرد: اخلاق حرفه ای برای تمام کسانی که در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند یک مسئله قابل توجه است و یکی از اموری که باید لحاظ شود و بنده هم از زمان آمدن به دستگاه قضایی آن را مورد توجه قرار دادم، همین بحث اخلاق حرفه ای است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش دست اندرکاران امر قضا به مردم گفت: معتقد نیستم که قضات، وکلا و کارشناسان قضایی تمام ادعاهای مردم را بدون ادله و سند بپذیرند بلکه معتقدم باید با اخلاق حسنه با مردم مواجه شد.

رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به تلاش این قوه برای تدوین قانون جامعی در زمینه وکالت تصریح کرد: در بحث وکالت ما تلاش زیادی کردیم تا امر وکالت به یک نحو جامع دیده شود و هم کانون وکلا و هم مرکز کارشناسان تحت پوشش عام قرار گیرند و از دو گانگی خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش قانون اساسی تصریح می کرد دولت حق تصرف در لوایح قضایی را ندارد

ای کاش قانون اساسی تصریح می کرد دولت حق تصرف در لوایح قضایی را ندارد