مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اسفند 1394 ساعت 09:512016-02-20سياسي

نخستین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس افتتاح شد


نخستین نمایشگاه لباس دفاع مقدس عصر دیروز با حضور معاون امور هنری و معاون حقوقی٬مجلس و امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،در ابتدای این مراسم دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: اگر بخواهیم بگوییم با این نمایشگاه دین خود را نسبت به شهدا ادا کرده ایم کافی نیست؛ این کار بیان این موضوع است که فعالان عرصه مد و لباس در مقوله پایداری و مقاومت در کنار همه ارزش ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استوارند .

قبادی با اشاره به اینکه چهره ها و ظواهر را نباید مبنای تصمیم گیری قرار داد افزود: در تصاویر، محصولات و طراحی ها مفهوم متبلور است و لباس هویت و تشخص ماست و باید ارتباط مفهومی مد و لباس را با مفاهیم بلند و ارزشی ادغام کنیم .

حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور نیز افزود: بخش کوچکی از ظرفیت طراحی کشور ما در این نمایشگاه به شکلی جدید در قالب هنر ارائه شده است و ما تلاش داریم در سال 95این فعالیت ها را با موضوع های مختلف گره بزنیم و نمایشگاه هایی مانند لباس عاشورایی و لباس مناسبتی انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

سید عباس سجادی مدیر فرهنگسرای نیاوران هم با بیان مطالبی در باره ضرورت زنده نگه داشتن نمادهای دفاع مقدس گفت: پس از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس افتتاح شد

نخستین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس افتتاح شد