مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اسفند 1394 ساعت 11:212016-02-20سياسي

درخواست برگزاری میزگرد با حضور مفسدان اقتصادی در دانشگاه اصفهان


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان طی بیانه ای درخواست رسمی خود را جهت برگزاری میزگرد تخصصی اقتصادی در دانشگاه اصفهان با حضور مفسدان اقتصادی به هیات نظارت دانشگاه تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی صدور مجوز برای سخنرانی غلامحسین کرباسچی، یکی از مفسدان سابق اقتصادی و از بنیان گذاران فساد اقتصادی دولتی در ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی در پی صدور تعجب برانگیز مجوز سخنرانی یکی از مفسدان سابق اقتصادی و از بنیان گذاران فساد اقتصادی دولتی در ایران از سوی هیات نظارت دانشگاه اصفهان آن هم در شرایطی که اقتصاد کشور در رکود عمیق به سر برده و بخش قابل توجهی از مردم در مخارج روزمره خود دچار مشکلات اساسی هستند بر آن شدیم تا با توجه به شرایط فعلی و دگرگون شدن مفاهیم اساسی و ارزش های انسانی ما نیز در این مسیر گامی بر داشته باشیم.

تا کنون تصور ما این بوده است که محیط های دانشگاهی محل حضور و رفت و آمد فرهیختگان، بزرگان، علما و دانشمندان و قانون مداران است اکنون که بنظر می رسد است این مفاهیم دچار تغییر شده است و محیط علمی دانشگاه قرار است محل رفت وآمد مفسدان سابق و فعلی اقتصادی که هرگز از ملت خود عذرخواهی نکرده اند باشد گویا تصورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برگزاری میزگرد با حضور مفسدان اقتصادی در دانشگاه اصفهان

درخواست برگزاری میزگرد با حضور مفسدان اقتصادی در دانشگاه اصفهان