مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اسفند 1394 ساعت 11:312016-02-20ورزشي

تقابل سپاهان با همسایه سرسخت و رویارویی کاشانی ها با پایتخت نشینان


تیم های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کاشان دو نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال در هفته سوم دور دوم نیز به ترتیب با سنگ آهن بافق و هیئت هندبال تهران روبرو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال روز شنبه یکم اسفندماه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای اراک، یزد، مشهد و کاشان پیگیری می شود.

فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کاشان دو نماینده استان اصفهان در این رقابت ها نیز به ترتیب از ساعت 17 با سنگ آهن بافق و ساعت 16 با هیئت هندبال تهران روبرو می شوند که در این هفته سپاهان میهمان و کاشانی ها میزبان هستند.

شاگردان مجید رحیمی زاده در تیم سپاهان که مرحله دوم را خیلی خوب آغاز کردند و با یک تساوی ارزشمند مقابل منیزیم فردوس و پیروزی در برابر کاشان تا حدی جایگاه خود را در جدول ارتقا داده اند، این هفته باید در یزد به مصاف تیم سنگ آهن بافق بروند و شانس دارند با پیروزی در این دیدار باز هم در جدول صعود کنند.

تیم سنگ آهن بافق امسال با یارگیری قوی تیمی خوب روانه لیگ کرده است و در مرحله گروهی هم با عملکرد مطلوب و با قرار گرفتن در زمره تیم های بالای جدولی به دور بعد صعود کرد اما هفته گذشته مقابل گچساران شکست خورد و سعی دارد در این هفته با کسب امتیاز در دیدار خانگی خود خود را در جدول بالا بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل سپاهان با همسایه سرسخت و رویارویی کاشانی ها با پایتخت نشینان

تقابل سپاهان با همسایه سرسخت و رویارویی کاشانی ها با پایتخت نشینان