مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اسفند 1394 ساعت 20:112016-02-20ورزشي

هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال سپاهان نتیجه را به سنگ آهن بافق واگذار کرد


تیم سپاهان در دیدار برابر تیم سنگ آهن بافق نتیجه را واگذار کرد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال سخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، هفته سوم از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور شامگاه شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف به انجام رسید.

دریکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان به دیدار تیم سنگ آهن بافق رفت و برابر این تیم با نتیجه نزدیک 25 بر 22 مغلوب شد.

شاگردان مجید رحیم زاده که با کسب رتبه چهارمی در گروهشان راهی مرحله دوم شدند، یک تساوی و یک برد در مسابقات قبلی این مرحله کسب کرده بودند و شانس زیادی برای صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی داشتند که البته با این باخت کارشان تا حدودی دشوار شد.

دیدارهای مرحله دوم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم سپاهان فرصت جبران مافات را در دیدارهای دور برگشت دارد، تیم شهرداری کاشان نیز که برای نخستین بار در لیگ حضور یافته است، در این هفته مقابل تیم هیئت هندبال تهران به پیروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نتایج کامل بازی های لیگ برتر هندبال به شرح زیر است: سنگ آهن بافق 25 - فولاد مبارکه سپاهان 22 شهرداری کاشان 28 - هیئت هندبال تهران 25 هپکو اراک 25- نفت وگاز گچساران 27 منیزیم فردوس 23 - صنعت مس کرمان 24 انتهای پیام/63006/ج20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال سپاهان نتیجه را به سنگ آهن بافق واگذار کرد

هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال سپاهان نتیجه را به سنگ آهن بافق واگذار کرد