مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اسفند 1394 ساعت 01:452016-02-20سياسي

تاکید مره صدق بر لزوم رعایت اعتدال در تبلیغات انتخاباتی


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بر رعایت اعتدال در امر تبلیغات انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: کاندیداها از وعده هایی که فراتر از حد مجلس است پرهیز کنند.

- سیامک مره صدق در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این که مهم ترین مساله ای که در تبلیغات باید مطرح شود، رعایت اخلاق انتخاباتی است، گفت: کاندیداها باید از تخریب شخصیت یکدیگر خودداری کرده و ارزش ها و شئونات افراد را در نظر بگیرند و از وارد شدن به زندگی شخصی افراد اجتناب کنند.

وی با تاکید به اینکه در ایام تبلیغات باید حریم خانواده کاندیداها محترم شمرده شود، اظهار کرد: به عنوان مثال اگر شخصی سابقه مشکلاتی در خانواده اش بوده این موضوع نباید وسیله ای برای سوء استفاده قرار گیرد و حریم خصوصی افراد رعایت شود، زیرا حریم خصوصی و مسائل شخصی از جمله مواردی است که حتما شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها انجام داده است.

نماینده کلیمیان در مجلس همچنین بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید کاندیداها مورد توجه قرار دهند، وعده های تبلیغاتی است که باید در حد توان یک نماینده مجلس باشد، در واقع وعده و قول هایی که در اختیار قوه مقننه نیست مانند تامین اعتبار پروژه ها نباید داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مره صدق بر لزوم رعایت اعتدال در تبلیغات انتخاباتی

تاکید مره صدق بر لزوم رعایت اعتدال در تبلیغات انتخاباتی