مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اسفند 1394 ساعت 12:202016-02-21سياسي

«سرو نقره ای 94» رونمایی می شود


انجمن طراحان گرافیک ایران از کتاب «سرو نقره ای 94» رونمایی می کند.

- انجمن طراحان گرافیک ایران از کتاب سرو نقره ای 94 رونمایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت مدیره جدید انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد، رونمایی از کتاب سرو نقره ای 94 که بنا به دلایل مختلف در زمان مناسب و در طول برگزاری سرو نقره ای 94 انجام نشد و به تعویق افتاد، چهارم اسفندماه ساعت 18 رونمایی می شود.

مراسم رونمایی از این کتاب در مجموعه ی لاجوردی به نشانی خیابان ویلا، بالاتر از طالقانی، خیابان سپند شرقی، ساختمان 32، شماره 20 با حضور هیئت مدیره جدید، دبیر و داوران سرو نقره ای 94، فرهاد فزونی مدیر هنری و طراح کتاب (استودیو تهران) و اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار خواهد شد.

کسانی که در سرو نقره ای 94 شرکت کرده و آثارشان در نمایشگاه به نمایش درآمده است، می توانند با مراجعه حضوری در این روز، کتاب خود را رایگان دریافت کنند و سایر اعضای انجمن که علاقه مند به تهیه این کتاب هستند و نیز حق عضویت سال 94 خود را پرداخت کرده اند نیز می توانند در مراسم رونمایی با 30 درصد تخفیف، کتاب سرو نقره ای 94 را تهیه کنند.

در مراسم مجمع عمومی این صنف که 29 آذرماه برگزار شد، ابراهیم حقیقی به عنوان رییس انجمن، مصطفی اسداللهی دبیر انجمن، بهرام کلهرنیا خزانه دار، مسعود سپهر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرو نقره ای 94» رونمایی می شود

«سرو نقره ای 94» رونمایی می شود