مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اسفند 1394 ساعت 20:562016-02-21اجتماعي

18 اسفندماه انجام می شود کاشت درخت آرزوها در اردکان


18 اسفندماه، درخت آرزوها در پارک بزرگ شهر اردکان کاشته می شود تا کودکان نیازمند اردکانی، آرزوی خود را از آن بیاویزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، کودکان نیازمند اردکانی، به رسم هر سال، آرزوهای کوچک خود را روی کاغذ نوشته اند تا 18 اسفندماه امسال آن را از درخت آرزوها آویزان کنند.

مدیرعامل موسسه باران کویر اردکان در این زمینه اظهار داشت: سال های قبل طرحی به نام بوی عیدی با هدف اهدای عیدانه به کودکان مستحق در این موسسه اجرا شد اما امسال با بررسی ها و نظرات دوستان به این نتیجه رسیدیم که طرح را به شکل جامع تری در آستانه عید نوروز اجرا کنیم.

عباس عاصی زاده با بیان اینکه امسال قرار است طرح درخت آرزوها اجرایی شود، بیان کرد: این طرح با موسسه امام زمان (عج) و از طریق مدارس اجرا می شود و در قالب آن، آرزوهای کودکان نیازمند از طریق نقاشی یا انشاء آنها بر این درخت آویزان می شود و تلاش می کنیم با همراهی خیران، این آرزوهای کوچک را برآورده کنیم.

وی یادآور شد: در این طرح، درختی به صورت نمادین در یکی از مناطق پرتردد شهر نظیر پارک بزرگ شهر اردکان کاشته می شود و در داخل میوه هایی که از این درخت آویخته می شود، آرزوهای بچه های نیازمند تعبیه می شود که خیران با چیدن میوه ها، آرزوهای داخل آنها را بسته به توان خود محقق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 اسفندماه انجام می شود کاشت درخت آرزوها در اردکان

18 اسفندماه انجام می شود کاشت درخت آرزوها در اردکان