مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 09:512016-02-22سياسي

سیاست های خبرگزاری صدا و سیما در استان ایلام ابلاغ شد


سیاست های خبرگزاری صدا و سیما در استان ایلام با حضور رییس خبرگزاری صدا و سیما ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی مرکز صدا و سیمای استان ایلام، سید مهرداد سید مهدی در نشست با مدیر کل و کارکنان خبر صدا و سیمای مرکز ایلام سرعت، صحت ودقت را سرلوحهٔ کار خبرنگاران دانست و اظهار داشت: با راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما خبرنگاران باید با روز آمدی و قلم توانا حضور گسترده ای را در اطلاع رسانی داشته باشند.

رییس خبرگزاری صدا و سیما هدف از راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما را رفع نقایصی چون عدم ارتباط با فضاهای مجازی و شبکه های اینترنتی عنوان کرد و افزود: با راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما علاوه بر پوشش کامل رویدادهای خبری در تمامی عرصه ها می شود فعالیت داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از پوشش 90 درصدی دیجیتال اظهار داشت: 86 درصد بهره بردار جمعیتی از این شبکه ها استفاده می کنند.

شیروی افزود: خبر ایلام موفق به کسب رتبه 13 ارزیابی کیفی خبر مراکز استان ها شده است و نتیجه این ارتقای شاخص ها، اعتماد بیش از 85 درصدی به بخش های خبری بوده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای خبر در پوشش اخبار اربعین امسال و راهپیمایی 22 بهمن گفت: سرعت در ارسال تصاویر و رعایت اصل دقت و کیفیت در تهیه اخبار و توجه به همه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های خبرگزاری صدا و سیما در استان ایلام ابلاغ شد

سیاست های خبرگزاری صدا و سیما در استان ایلام ابلاغ شد