مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 11:462016-02-22بين الملل

«راحیل شریف» برای دیدار با مقامات سیاسی و نظامی وارد قطر شد


سخنگوی ارتش پاکستان در آستانه چهارمین نشست گروه چهارجانبه مذاکرات صلح افغانستان در کابل از سفر اعلام نشده رییس ستاد ارتش پاکستان برای گفت وگو با مقامات سیاسی و نظامی قطر به «دوحه» خبر داد.

- سخنگوی ارتش پاکستان در آستانه چهارمین نشست گروه چهارجانبه مذاکرات صلح افغانستان در کابل از سفر اعلام نشده رییس ستاد ارتش پاکستان برای گفت وگو با مقامات سیاسی و نظامی قطر به دوحه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم"، محمد عاصم سلیم باجوه سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان در صفحه تویتر خود نوشت که ژنرال راحیل شریف رییس ستاد ارتش این کشور برای دیدار با مقامات سیاسی و نظامی قطر وارد دوحه شده است.

این در حالی است که چهارمین نشست گروه چهارجانبه با حضور مقامات عالی پاکستان، افغانستان، چین و آمریکا قرار است فردا (سه شنبه) در کابل برگزار شود.

اکسپرس تریبون روزنامه پاکستانی پیش از این اعلام کرده بود که زمان مذاکرات صلح دولت و طالبان افغانستان احتمال دارد فردا در چهارمین نشست چهارجانبه برای صلح در کابل تعیین شود.

یکی از اعضای نشست چهارجانبه اظهارداشت که زمان مذاکرات صلح دولت و طالبان افغانستان پس از چهارمین نشست گروه چهارجانبه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راحیل شریف» برای دیدار با مقامات سیاسی و نظامی وارد قطر شد

«راحیل شریف» برای دیدار با مقامات سیاسی و نظامی وارد قطر شد