مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 11:562016-02-22سياسي

امام جمعه رودهن: برگزاری انتخابات آزاد از افتخارات ایران اسلامی است


انتخابات آزاد و واقعی که در کشور برگزار می شود، نمونه دیگری در دنیا ندارد و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و حضور پای صندو ق های رأی وظیفه دینی و انقلابی است.

- " از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح صبح امروز در همایش رأی اولی های بخش رودهن اظهار کرد: ظاهر دموکراسی و انتخابات در بسیاری از کشورهای دینی غیرواقعی و فرمایشی است، ولی در ایران کاملاً آزاد برگزار می شود و هر آنچه مردم انتخاب می کنند، همان می شود.

وی با اشاره به اینکه 37 سال از انقلاب گذشته و 37 انتخابات برگزار شده است، گفت: امروز جامعه ما از حکومتی کاملاً مردمی برخوردار است که از این جهت همه وظیفه داریم با حضور حماسی خود در روز هفتم اسفندماه، پای صندوق های رأی برویم و سرنوشت کشور خود را رقم بزنیم.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تا دیگران برای ما تصمیم بگیرند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و همه جا مردم تصمیم می گیرند از جمله دفاع مقدس و انقلاب که توسط همین مردم در هر دو صحنه مبارزه پیروز میدان بودیم.

مدیح با بیان اینکه کشورهایی که رهبر ندارند با چالش روبه رو هستند، گفت: جایگاه رهبری بسیار بالاست و در ایران نقش مستقیم دارد و اگر رهبری و ولایت فقیه نبود، انقلاب به پیروزی نمی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: برگزاری انتخابات آزاد از افتخارات ایران اسلامی است

امام جمعه رودهن: برگزاری انتخابات آزاد از افتخارات ایران اسلامی است