مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 12:362016-02-22بين الملل

نماینده های سازمان ملل با والدین 5 جوان ناپدید شده مکزیکی دیدار کردند


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که نمایندگان سازمان ملل متحد و سازمان عفو بین الملل با والدین 5 جوان مکزیکی که چندی پیش در این کشور ناپدید شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نمایندگان سازمان ملل متحد و سازمان عفو بین الملل روز گذشته با والدین 5 جوانی که روز 11 ژانویه سال جاری (21 دی 94) در ایالت وراکروز واقع در شرق مکزیک ناپدید شدند، دیدار کردند.

مقامات سازمان های مذکور پای صحبت ها و شکایات آن ها از پلیس مکزیک در قضیه ناپدید شدن 5 جوان مکزیکی اهل منطقه پلایا ویسنته واقع در ایالت وارکروز نشستند.

برناردو بنیتز هررا پدر برناردو بنیتز آروونیز یکی از جوانان ناپدید شده در وراکروز گفت: خواستار ارائه توضیحات لازم از سوی پلیس نزد قاضی پرونده هستیم؛ ما به همراه وکلای خود به دنبال احقاق حقوقمان می رویم.

تام هائک نماینده سازمان دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد از این که همچنان مسئله ناپدید شدن دانش آموزان و جوانان از مشکلات بسیار بزرگ جامعه مکزیکی است، اظهار تاسف کرد.

وی در این راستا گفت: پیش تر نیز شاهد تمام اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، بوده ایم؛ این مسئله بسیار تاسف بار است؛ در دفتر به بحث و گفت و گو درباره ناپدید شدن این 5 جوان مکزیک پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید به منطقه تیرا بلنکا واقع در جنوب ایالت وراکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده های سازمان ملل با والدین 5 جوان ناپدید شده مکزیکی دیدار کردند

نماینده های سازمان ملل با والدین 5 جوان ناپدید شده مکزیکی دیدار کردند