مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 15:212016-02-22دانش

شناسایی مشکلات دانشجویان یکی از وظایف مهم شورای صنفی است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در جمع اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه گفت: شورای صنفی وظیفه سنگین شناسایی مشکلات دانشجویان در تمامی ابعاد و ارائه راهکار و پی گیری حل مشکلات را بر عهده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو: عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در نشست صمیمی با اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه محقق که صبح امروز برگزار شد،گفت:اعضای شورای صنفی نباید تنها به بیان مشکلات بپردازند بلکه باید با شناسایی مشکلات دانشجویان و دانشگاه برای رفع آنها راهکار ارائه کرده و خود نیز برای رفع مشکلات وارد شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 450 برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شده است،تصریح کرد: برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد 200 درصدی روبه رو بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: سال گذشته 380 میلیون تومان برای برنامه های فرهنگی هزینه شده بود اما در سال جاری این هزینه به 870 میلیون تومان افزایش یافته است.

فنی اصل با بیان اینکه مرکز تخصصی ورزشی بانوان در دهه فجر افتتاح شد، افزود: یکی از وظائف دانشگاه فعال کردن حوزه ورزش است؛ چرا که ورزش تاثیرات مثبتی برای دانشجویان و همکاران دانشگاهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مشکلات دانشجویان یکی از وظایف مهم شورای صنفی است

شناسایی مشکلات دانشجویان یکی از وظایف مهم شورای صنفی است