مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اسفند 1394 ساعت 19:452016-02-22سياسي

روحیه انقلابی به اقتصاد وارد نشده است


عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم با بیان اینکه جوانان انقلابی مجلسی می خواهند که هیئت عالی واگذاری نباشد، گفت: با تمام پیشرفت های کشور هنوز روحیه انقلابی وارد بخش اقتصادی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مهرداد بذرپاش عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم در همایش جوانان فاطمی که عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان انقلابی مجلسی می خواهند که هیئت عالی واگذاری نباشد و در تراز انقلاب، اقتصاد کشور را سامان دهد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما براین است که یکی از اصلی ترین جاهایی که روحیه انقلابی در آن رسوخ نکرده، بخش اقتصادی است و انقلاب با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز روحیه انقلابی وارد بخش اقتصاد نشده است.

عضو ائتلاف اصولگرایان مجلس دهم افزود: اقتصاد ما انقلابی نشده که پدر کشور درمی آید و یکی از راه می رسد و می گوید آلودگی هوا به خاطر بنزین آلوده است و پالایشگاه را تعطیل کرده و از سنگاپور بنزین وارد می کند؛ اقتصاد ما انقلابی نشده که واگن سازی پارس جوانان را تعدیل می کند و از روسیه و فرانسه لوکوموتیو وارد می کنند و خوشحال هم هستند و حتی به ما می گویند که چرا شما خوشحال نیستید.

بذرپاش گفت: اگر ما برجامی را پذیرفتیم و کشور قدری محدودیت را قبول کرد و برایش شهید داده است و خیلی ناراحت شدند و دیدند که سیمان در قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی به اقتصاد وارد نشده است

روحیه انقلابی به اقتصاد وارد نشده است