مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اسفند 1394 ساعت 04:502016-02-23فرهنگي

حال غزالی بهتر است + عکس


شهرک سینمایی غزالی که در هفته های اخیر میزبان رییس سازمان صداوسیما بود، در این روزها با بهبود نسبی وضعیت ظاهری اش روبه رو بوده است.

- چندی پیش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا در بازدیدی از این شهرک سینمایی، از وضعیت نامناسب آن خبر داده بود؛ مشکلی که در هفته های اخیر به نظر می رسد اصلاح شده و بازدید دوباره خبرنگار ایسنا از غزالی و گفت وگو با مدیر شهرک هم حکایت از این اتفاق داشت.

مدیر شهرک سینمایی غزالی در این گفت وگو از علت وجود برخی بناهای تخریب شده شهرک، چرایی عم تخریب یا تعمیر آنها و تاثیر بازدیدکنندگان بر روی میزان نظافت و سلامت لوکیشن های این شهرک سینمایی مطالبی را مطرح کرد.

به پیشنهاد مدیر شهرک سینمایی غزالی ، به جای آنکه در اتاق بنشینیم و از شهرک سینمایی حرف بزنیم، به داخل لوکیشن ها رفتیم و ضمن بازدید، درباره ی وضعیت شهرک که می گفت این روزها نسبتاً مناسب است، صحبت کردیم.

بازدیدمان از شهرک سینمایی با لوکیشن های سریال معمای شاه آغاز شد و با گذر از لوکیشن های در حال ساخت (خیابان انقلاب و میدان ژاله) به کوفه ، اورشلیم ، سامان و رصدخانه رسیدیم که در نهایت با دیدن لوکیشن های جدیدی که در ساختمان شهرداری و سوله ها واقع شده بود، به این بازدید پایان دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال غزالی بهتر است + عکس

حال غزالی بهتر است + عکس