مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اسفند 1394 ساعت 09:502016-02-24اجتماعي

آلودگی هوا سالانه باعث 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس می شود


بر اساس گزارشی که انجمن سلطنتی پزشکان انگلیس منتشر کرده، آلودگی هوا سالانه موجب حدود 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس می شود که هر سال 20 میلیارد پوند برای این کشور هزینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پروفسور جاناتان کریگ ، یکی از نویسندگان این گزارش می گوید: اکنون شواهد بسیار روشنی وجود دارد مبنی بر این که آلودگی هوا عمدتا ناشی از کارخانه ها و وسایل نقلیه با بیماری های قلبی و تنفسی از جمله آسم ربط دارد.

پروفسور استیون هولگیت ، متخصص آسم در دانشگاه ساوتمپتون و رییس گروه متخصصانی که این گزارش را تهیه کرده اند می گوید: وقتی ماشین ها برای بردن بچه ها به مدرسه پشت سر هم ردیف می شوند، دود اگزوز ماشین جلویی مستقیما وارد ماشین پشتی می شود و کودکان در معرض آن قرار می گیرند اما ما هنوز این مسئله را نادیده می گیریم.

این گزارش همچنین اقدام برای کاهش آلودگی ناشی از موتورهای دیزل را در انگلیس ضعیف خوانده است.

در چند ماه گذشته و پس از رسوایی شرکت فولکس واگن در دستکاری سیستم ارزیابی گازهای خروجی از اگزوز، آلودگی هوا در انگلیس به خصوص در لندن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از مهمترین دلایل این آلودگی تعداد بسیار زیاد موتورهای دیزل است که در دهه گذشته از نظر آلودگی هوا موتورهای مطلوبی تلقی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا سالانه باعث 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس می شود

آلودگی هوا سالانه باعث 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس می شود