مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اسفند 1394 ساعت 17:512016-02-24سياسي

انقلابی بودن مهم ترین معیار انتخاب اصلح است


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم گفت: اولین معیار انتخاب اصلح انقلابی بودن است و باید صرف نظر از احزاب سیاسی توجه داشت که کاندیدای مورد نظر انقلابی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، حجت الاسلام محمد مهدی کرمی در نشست شورای استانی نهاد دانشگاه های استان قم که به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه پیام نور قم برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم هستیم باید معیارهای انتخاب اصلح برای دانشگاهیان بازگو شود.

وی افزود: اولین معیار انقلابی بودن است و باید صرف نظر از گروه بندی های سیاسی توجه داشت که کاندیدای مورد نظر انقلابی باشد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم تأکید کرد: اگر معیار، انقلابی بودن و پایداری بر اصول در میان باشد، گروه بندی تحت عنوان اصلاح طلب و یا اصول گرا نه تنها ضرری ندارد، بلکه صحنه رقابت ها را منطقی تر می کند و انشا ءالله به سمت اتحاد و پیوستگی تحت عنوان اصول گرایی ـ اصلاح طلب پیش می رویم.

وی با اشاره بر ایجاد شور انتخاباتی در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: خطری که جامعه و دانشگاه ها را تهدید می کند مسئله نفوذ است که می بایست با درایت و دقت با آن برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی بودن مهم ترین معیار انتخاب اصلح است

انقلابی بودن مهم ترین معیار انتخاب اصلح است