مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اسفند 1394 ساعت 12:212016-02-25سياسي

رییس اداره ارشاد خرم دره خبر داد افتتاح نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم دره


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره از افتتاح نمایشگاه نقاشی در این شهرستان خبر داد.

- حجت‎ الاسلام قسمت علی صمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم ‎دره در مناسبت های مختلف سال برنامه های متعددی را اجرایی می کند.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی این اداره در ایام الله دهه فجر بیان کرد: برگزاری سه مورد نمایشگاه کتاب در خرم دره و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه هایی بود که امسال اجرایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام محفل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و یادواره شهدا نیز برگزار شد.

صمدی با بیان اینکه از چند روز گذشته نیز نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم‎دره افتتاح شده است، افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره با بیان اینکه نمایشگاه مذکور تا 13 اسفند ماه دایر خواهد بود، تصریح کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه آزاد است.

صمدی با اشاره به نمایش 65 اثر از آثار هنرجویان آموزشگاه خانه هنر در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با هدف با هدف ترغیب و تشویق رشته نقاشی، کشف و رشد استعدادهای هنرجویان به این رشته دایر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ارشاد خرم دره خبر داد افتتاح نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم دره

رییس اداره ارشاد خرم دره خبر داد افتتاح نمایشگاه نقاشی در شهرستان خرم دره