مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اسفند 1394 ساعت 15:312016-02-25سياسي

با حضور مردم شهیدپرور قزوین سومین شهید مدافع حرم در قزوین تشییع شد


با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور استان قزوین، پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت اسدی طلبه بسیجی، مداح اهل بیت(ع) و مسئول هیئت حسین جان در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، عصر امروز با حضور مردم شهیدپرور، جمعی از فرماندهان و بسیجیان و مسئولان استان قزوین، پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت اسدی طلبه بسیجی، مداح اهل بیت(ع) و مسئول هیئت حسین جان از آستان امامزاده اسماعیل (ع) تا گلزار شهدای قزوین تشییع شد.

شهید حجت اسدی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در حملات و انفجارهای تروریستی اطراف زینبیه دمشق، در حال کمک رسانی به مجروحان این حادثه از ناحیه پهلو و بازو ترکش خورد و به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر از ذاکران اهل بیت(ع)، فعالان فرهنگی قزوین و از مسئولان هیئت مذهبی عاشورا و هیئت عزاداران حسین جان این شهر به شمار می رفت که نقش پررنگی در جریانات مذهبی قزوین ایفا کرده بود.

از شهید مدافع حرم حجت اسدی طلبه بسیجی، مداح اهل بیت و مسئول هیئت حسین جان، 3 فرزند پسر 11 ماهه، 6 ساله و 13 ساله به یادگار مانده است.

گفتنی است، مراسم شام غریبان شهید مدافع حرم حجت اسدی طلبه بسیجی، مداح اهل بیت و مسئول هیئت حسین جان، امروز همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در منطقه مینودر شهر قزوین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مردم شهیدپرور قزوین سومین شهید مدافع حرم در قزوین تشییع شد

با حضور مردم شهیدپرور قزوین سومین شهید مدافع حرم در قزوین تشییع شد