مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اسفند 1394 ساعت 13:162016-02-26بين الملل

پس از گذشت یک سال؛ نیروهای سوری در آستانه ورود به مرزهای استان ادلب قرار گرفتند


ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان لاذقیه عملیات هایی را در اطراف ارتفاعات راهبردی الراعی و القلعه آغاز کردند و از سمت جنوب پیشروی داشته اند.

- "، پس از عملیات های روز گذشته ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله در حومه شمالی استان لاذقیه (شمال غرب سوریه) و پاکسازی مناطق عین البیضاء ، شیر الضبعه و رویسه رشو دور جدید حملات نیروهای سوری به مواضع گروه های تروریستی امروز نیز ادامه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با همراهی نیروهای دفاع ملی از صبح امروز جمعه عملیات دیگری را در اطراف ارتفاعات راهبردی الراعی و القلعه آغاز کردند و اکنون نیز شدیدا درگیر هستند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر " کلیک کنید منابع میدانی در گفت وگو با خبرنگار فارس از تیراندازی شدید نیروهای ارتش سوریه به گروه های تروریستی خبر دادند و تاکید کردند با وجود شرایط سخت نبرد، پیشروی های نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت از سمت جنوب ارتفاعات الراعی و القلعه ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، گروه های تروریستی که به شکلی فزآینده از سوی ترکیه مورد حمایت هستند با تمام توان از مواضع خود دفاع می کنند و با سلاح های سنگین و نیمه سبک در تلاشند از سقوط مناطق تحت اشغال خود جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از گذشت یک سال؛ نیروهای سوری در آستانه ورود به مرزهای استان ادلب قرار گرفتند

پس از گذشت یک سال؛ نیروهای سوری در آستانه ورود به مرزهای استان ادلب قرار گرفتند