مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اسفند 1394 ساعت 15:512016-02-26سياسي

از حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در انتخابات تا تاکیدشان بر قانون مداری


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای، رای خود را به صندوق انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای، رای خود را به صندوق انداختند.

معصومه نیک فرجام، مسئول صندوق اخذ رای 712 حوزه انتخابیه مشهد و کلات با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 برگه اخذ رای از صندوق شماره 712 حوزه انتخابیه مشهد و کلات دریافت شده است، گفت: استقبال بسیار عالی بوده و تقریبا 45 دقیقه قبل از آغاز رسمی انتخابات دانشجویان و مردم در پشت درهای بسته محل اخذ رای حضور داشتند.

وی گفت: به احتمال زیاد رای ریزی تا ساعت 22 امشب تمدید می شود و احتمال می دهیم تا پایان ساعت 18 امشب بیش از 1500 تعرفه در میان دانشجویان و مردم توزیع شود که این نشان دهنده استقبال بالای مردم و دانشجویان است.

نیک فرجام خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیاری با توجه به شناسنامه خود رای اولی بودند و در ساعات اولیه صبح به صندوق مراجعه کردند.

امیدواریم نتایج انتخابات پیش رو تنها به عزت کشور و مصلحت نظام ختم شود زهرا محمدی، دانشجوی رشته فیزیک پزشکی علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه استقبال دانشجویان بسیار عالی بود، گفت: امیدواریم نتایج انتخابات پیش رو تنها به عزت کشور و مصلحت نظام ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در انتخابات تا تاکیدشان بر قانون مداری

از حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در انتخابات تا تاکیدشان بر قانون مداری