مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اسفند 1394 ساعت 15:012016-02-27اجتماعي

سابقه ساخت وساز زیتون به قبل از 84 بازمی گردد/با تصرفات غیرقانونی مقابله کردیم


مدیرکل سابق محیط زیست تهران نسبت به صحبت اخیر ابتکار مبنی بر اینکه بیشترین ساخت وساز در شهرک زیتون در سال 84 تا 92 انجام گرفت واکنش نشان داد و گفت: - سابقه ساخت وساز در این منطقه قبل از 84 نیز قابل ملاحظه بود و بیشتر این اتفاق در آن سالها انجام شد.

رسول اشرفی پور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم" نسبت به صحبت های اخیر ابتکار که گفته بود تا سال 1384 هیچ گونه ساخت وساز و سکونت دائمی در منطقه زمین های شهرک زیتون انجام نگرفته و تمام ساخت وسازها و سکونت ها مربوط به دوره 84 تا 92 است، گفت: ساخت وسازهای غیرقانونی در شهرک زیتون از سال های پیش از 84 قابل ملاحظه بود و طبق آمار افزایش ساخت وسازها قبل از زمانی که خانم ابتکار می گوید، انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در زمان تصدی بنده در اداره محیط زیست استان تهران یعنی از سال 88 تا 92 هیچ مورد ساخت و سازی انجام نگرفته است و حتی با طرح های عموی نظیر برق کشی یا ساخت مکان های عمومی مقابله شد و طبق قانون با افراد خاطی برخورد کردیم .

اشرفی پور روند واگذاری و ساخت وساز شهرک زیتون را از دهه 60 عنوان کرد و گفت: در سال های دهه 60 واگذاری به تعاونی بابت شهرک زیتون انجام گرفت و تمامی این شواهد گواه این است که این مشکلات در دو دهه قبل از سال 80 ایجاد شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه ساخت وساز زیتون به قبل از 84 بازمی گردد/با تصرفات غیرقانونی مقابله کردیم

سابقه ساخت وساز زیتون به قبل از 84 بازمی گردد/با تصرفات غیرقانونی مقابله کردیم