مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 05:152016-02-28ورزشي

مشتاقی: عبدولی باید در المپیک به حقش برسد


عضو شورای فنی کشتی فرنگی تاکید کرد: اگر عبدولی پیش از این مقابل رقبای خود به برتری نرسیده بود و برتری فاحش خود را به اثبات نمی رساند مطمئنا او نیز در رقابت انتخابی تیم ملی شرکت می کرد.

- بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره انتخاب سعید عبدولی به عنوان ملی پوش وزن 75 کیلوگرم ایران در رقابت های المپیک، اظهار کرد: امسال سال المپیک است و مهم ترین اصلی که مدنظر شورای فنی کشتی فرنگی است کسب موفقیت و نتیجه مطلوب در این رقابت هاست، به همین علت دیگر فرصت زیادی برای جوانگرایی تا رقابت های المپیک نداریم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: عبدولی هم در مسابقات باشگاه های جهان و هم در جام تختی علاوه بر اینکه موفق شد همه رقبای خود را شکست دهد از سد نزدیک ترین رقیب خود به نام پیام بویری نیز مقتدرانه عبور کرد بنابراین او حریف دیگری در این وزن ندارد که بالاتر از او شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی باشد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هادی علیزاده پورنیا نیز آسیب دیده و پیام بویری هم پس از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دچار آسیب دیدگی شده و باید حداقل تا دو ماه استراحت داشته باشد.

به خاطر اینکه نخواستیم عبدولی بخاطر حضور در مسابقات انتخابی دوباره هفت هشت کیلو وزن کم کند، به اتفاق دیگر اعضای شورای فنی کشتی فرنگی او را از حضور در رقابت انتخابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتاقی: عبدولی باید در المپیک به حقش برسد

مشتاقی: عبدولی باید در المپیک به حقش برسد