مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 12:012016-02-28سياسي

نایب رییس کانون وکلای قزوین: لایحه جامع وکالت استقلال وکلا را تهدید می کند


نایب رییس کانون وکلای استان قزوین با اشاره به لایحه جامع وکالت که استقلال وکلا را تهدید می کند، گفت: این موضوع سبب نگرانی شده که امید است مجلس شورای اسلامی آن را به یک فرصت برای تحقق وکالت عادلانه تبدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، حسین اردکانی در نشست خبری که صبح امروز در محل کانون وکلای دادگستری استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه مراجع قانونی از توان و ظرفیت های کانون وکلا برای رفع دعاوی و مشکلات حقوقی خود استفاده نمی کنند، اظهار کرد: مراجع قانونی با استفاده از ظرفیت و توان اعضای کانون وکلا می توانند به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده و مشکلات جامعه را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه کانون وکلا به صورت رایگان با ارائه خدمات تسخیری، مشاوره ای و معاضدتی برای افراد نیازمند و کم درآمد تلاش می کند، ادامه داد: این نهاد به رسالت مردمی خود تاکنون عمل کرده تا افراد جامعه از داشتن حق وکیل محروم نشوند و در این راستا آنان به حق و حقوق خود برسند.

نایب رییس کانون وکلای استان قزوین از احداث ساختمان جدید کانون وکلای این استان خبر داد و عنوان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 880 مترمربع و در حال حاضر با یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در دست احداث است که با ساخت آن فضای اداری کانون وکلای استان قزوین تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کانون وکلای قزوین: لایحه جامع وکالت استقلال وکلا را تهدید می کند

نایب رییس کانون وکلای قزوین: لایحه جامع وکالت استقلال وکلا را تهدید می کند