مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 14:102016-02-28فرهنگي

نقدستان، برترین وب سایت نقد و بررسی کالا و خدمات


نقدستان مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاها در هشتمین دوره جشنواره وب ایران به عنوان برترین سایت در گروه نقد و بررسی کالا و خدمات از نگاه داوران و مردم انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران 15هزار وب سایت در 4 گروه وب با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از انتخاب مردمی و رای مردمی، وب سایت نقدستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش نقد و بررسی کالا و خدمات از نگاه داوران و مردم به طور مشترک شد.

این وب سایت که مرجع تخصصی نقد و بررسی کالاهای الکترونیکی به زبان فارسی محسوب می شود، از مهرماه سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد، هدف از راه اندازی این وب سایت جمع آوری و نمایش تمامی مطالب و اطلاعات هر کالا به کاربران ایرانی است که منجر به ارتقای سطح دانش آنها و بهبود تجربه خریدشان می شود.

شهروز چرکچی، سردبیر و یکی از بنیانگذاران نقدستان، در رابطه با کسب رتبه برتر این وب سایت از نگاه داوران و همچنین مردم در جشنواره وب ایران گفت: سال ها در فکر اجرای ایده نقدستان بودم، بنابراین در ابتدای سال 94، تصمیم گرفتم در این سال نقدستان را راه اندازی کنم و به کمک محمدرضا عبادی پور، دیگر بنیانگذار نقدستان، شروع به اجرای ایده هایمان کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدستان، برترین وب سایت نقد و بررسی کالا و خدمات

نقدستان، برترین وب سایت نقد و بررسی کالا و خدمات