مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 16:252016-02-28سياسي

سازه های برتر بتنی سال 94 معرفی شدند.


هیئت داوران دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران ، پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری و همچنین تقاطع غیر همسطح میدان محلاتی را به عنوان سازه های برتر کشور برگزیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران در دانشگاه امیرکبیر، نتایج ارزیابی هیئت داوران بخش سازه های برتر این همایش اعلام شد و طی آن پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج به همراه پل های تقاطع غیرهمسطح میدان محلاتی در بزرگراه امام علی (ع) براساس 4 معیار نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، اجرای سازه، مدیریت پروژه و زیبایی و ماندگاری معماری، به عنوان سازه های برتر کشور در سال جاری برگزیده شد.

اهدای این جایزه ملی در حالی صورت گرفته است که سال گذشته طرح احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش در نخستین دوره این همایش موفق به کسب احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش در نخستین دوره این همایش موفق به کسب بالاترین امتیاز در میان سایر سازه های برتر کشور شد.

دومین همایش ملی مهندسی سازه ایران با هدف توسعه ارتباطات و تبادلات علمی متخصصان و پژوهشگران مهندسی سازه، اسفند امسال به همت انجمن مهندسی سازه ایران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های برتر بتنی سال 94 معرفی شدند.

سازه های برتر بتنی سال 94 معرفی شدند.