مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اسفند 1394 ساعت 19:412016-02-28سياسي

نقش بانوان در توسعه یافتگی دیده نشده است


مشاور وزیر کشور در امور خانواده با بیان اینکه بسیاری از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد باید به خوبی آسیب شناسی شود، گفت: زنان در توسعه هم نقش و هم سهم دارند اما نقش و سهم زنان در توسعه دیده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، فهیمه فرهمندپور عصر امروز در کارگروه تخصصی زنان و خانواده خراسان جنوبی با بیان اینکه آسیب ها و چالش های موجود در خراسان جنوبی باید بررسی شود، اظهار داشت: زنان در توسعه نقش دارند وهم از توسعه سهم دارند اما متأسفانه در جامعه آنچنان که شایسته است نقش و سهم زنان از توسعه یافتگی دیده نشده است.

وی با بیان اینکه ورود بخش خصصوصی اگر به خوبی مدیریت نشود دو آسیب به وجود می آورد، افزود: آسیب های اجتماعی، اخلاقی، شغلی و تأمین نشده حقوق کافی برای زنان از آسیب ها است که می تواند ترویج بی عدالتی پنهان را در بر داشته باشد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: بسیاری از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد باید کارشناسی شود، زیرا اعتیاد هم علت و مهم معلول دارد و دیگر آسیب ها را نمی توان بدون بررسی کارشناسی به نتیجه رساند.

فرهمندپور افزود: ما باید به توسعه امنیت اقتصادی زنان کمک کنیم که این تنها مربوط به زنان شاغل باشد بلکه نفع اشتغال زنان به جامعه می رسد که باید به تمامی ابعاد رسیدگی و بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانوان در توسعه یافتگی دیده نشده است

نقش بانوان در توسعه یافتگی دیده نشده است