مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 11:452016-02-29فرهنگي

استاندار اردبیل تاکید کرد: هنر عامل تعدیل خشونت و تقویت صلح و صفا


استاندار اردبیل از هنر به خصوص هنرهای ماندگار اسلامی و ایرانی به عنوان ابزار مفید و موثری برای تعدیل خشونت وتقویت صلح و صفا در جهان یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، مجید خدابخش،در دیدار صمیمی با سه هنرمند برجسته استان اردبیل افزود: هر اثری که با استفاده از اندیشه، ذهن و دستان ظریف و سحرآمیز هنرمندان آفریده می شود، بطور یقین با دادن آرامش خاطر به انسان ها در جامعه روابط بین آنها را تلطیف می کند.

خدابخش هنر را شکل دهنده فرهنگ، ادب و تمدن در هر جامعه عنوان کرد و گفت: توجه هنرمندان ایران زمین، به خصوص هنرمندان استان اردبیل به مفاهیم و ارزش های اصیل مذهبی در آفرینش آثار هنری شایسته قابل تحسین است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در اکثر آثار خلق شده از سوی هنرمندان این دیار مفاهیم ارزشمندی همچون فرهنگ غنی و ماندگار عاشورا، قرآن، ایثار، شهید و شهادت و نظایر آن نمود دارد و مخاطبان پیام های مفید و تاثیرگذاری را از اینگونه آثار دریافت می کنند.

وی گفت: نماد شهید و شهادت که ما شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون آن هستیم، به تعداد فراوان در آثار هنرمندانی که امروز توفیق دیدار با آنان را داشتیم، مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل تاکید کرد: هنر عامل تعدیل خشونت و تقویت صلح و صفا

استاندار اردبیل تاکید کرد: هنر عامل تعدیل خشونت و تقویت صلح و صفا