مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 16:462016-02-29اقتصادي

سرمایه گذاری مشترک استان قزوین و کیونجی کره جنوبی توسعه یابد


در راستای افزایش روابط تجار قزوینی و کیونجی سرمایه گذاری مشترک استان قزوین و کره جنوبی توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار کیونجی کره جنوبی که در سالن جلسات استانداری استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای افزایش روابط تجار قزوینی و کیونجی بایذ سرمایه گذاری مشترک استان قزوین و کره جنوبی توسعه یابد.

وی بیان کرد: تولید محصولات مرغوب، برند و افزایش صادرات محصولات تولیدی از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه تجار قزوینی و کره جنوبی در فعالیت های مشترک قرار بگیرد.

استاندار قزوین گفت: با ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری مشترک قزوین و کره جنوبی شاهد تولید محصولات مرغوب و حضور در بازارهای بین المللی و همچنین به دست آوردن سود مشترک خواهیم بود.

همتی با اشاره به اینکه استان قزوین در بخش های مختلف تولیدی از ظرفیت خوبی برخوردار است، عنوان کرد: ظرفیت مطلوب استان قزوین در بخش های کشاورزی، علمی، گردشگری و صنعتی می تواند در راستای تولید محصولات مرغوب مشترک با کره جنوبی بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با موفقیت در توافق هسته ای بستر لازم برای روابط تجاری مشترک ایران با سایر کشورها فراهم شده و تولیدکنندگان می توانند محصولات خود در بازارهای جهانی عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مشترک استان قزوین و کیونجی کره جنوبی توسعه یابد

سرمایه گذاری مشترک استان قزوین و کیونجی کره جنوبی توسعه یابد