مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اسفند 1394 ساعت 22:162016-02-29ورزشي

مدیرکل ورزش کردستان: توسعه همه جانبه ورزش کردستان نیازمند کار پژوهشی است


توسعه همه جانبه ورزش و فرهنگ در این استان نیازمند کارهای علمی و پژوهشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، جلسه شورای علمی پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، امشب با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این نشست اظهار کرد: شورای پژوهش و فنآوری اداره کل به عنوان اتاق فکر ورزش استان عمل خواهد کرد و جایگاه آن به عنوان مرکز راهبردی ورزش کردستان در بخش های قهرمانی و همگانی مهم است.

حامد جولایی افزود: با برگزاری جلسات شورای علمی پژوهشی و تلاش مضاعف و کمک اساتید و دانش آموختگان در استان، شاهد توسعه ورزش به صورت علمی و آکادمیک خواهیم بود و برای تحقق این امر، کوشش جهادی سرلوحه تمام فعالیت ها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه همه جانبه ورزش و فرهنگ در کردستان، نیازمند کارهای علمی و پژوهشی است و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب و ارائه طرح های پژوهشی متناسب با نیاز استان، شاهد توسعه ورزش باشیم.

جولایی گفت: توجه به مسائل علمی و پژوهشی در زمینه بررسی چالش ها و فرصت های فراروی ورزش قهرمانی و همگانی، ورزش بانوان و موانع پیش روی سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش کردستان از اولویت های شورای علمی پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش کردستان: توسعه همه جانبه ورزش کردستان نیازمند کار پژوهشی است

مدیرکل ورزش کردستان: توسعه همه جانبه ورزش کردستان نیازمند کار پژوهشی است