مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اسفند 1394 ساعت 10:552016-03-01اجتماعي

رتبه بندی مدارس از نظر شاخص های آموزشی تا آغاز سال تحصیلی 97-96


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت توسعه دوره پیش دبستانی برای تحقق عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم کشور گفت: توسعه دوره «پیش دبستانی» از اولویت های آموزش و پرورش است.

- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت توسعه دوره پیش دبستانی برای تحقق عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم کشور گفت: توسعه دوره پیش دبستانی از اولویت های آموزش و پرورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس آموزش و پرورش ایسنا، محمد دیمه ور در نشست معاونین آموزش ابتدایی نواحی و مناطق 24 گانه استان اظهارکرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای کلیه اقدامات اجرایی حوزه تعلیم و تربیت کشور است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: منابع انسانی، مدیریت و راهبری آموزشی، برنامه درسی، منابع مالی ارزیابی و پژوهش و فضای و تجهیزات آموزشی، شش زیر نظام اصلی نظام تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین است که هر کدام دارای اهمیت ویژه ای هستند.

وی با بیان اینکه تربیت فرآیندی چند بعدی است، افزود: برای موفقیت در فرآیند تربیت باید به کلیه ساحت های آن توجه شود.

دیمه ور با اشاره به ضرورت تحقق عدالت آموزشی در سطح کشور، خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی در دو حوزه دسترسی و کیفیت آموزشی معنا پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی مدارس از نظر شاخص های آموزشی تا آغاز سال تحصیلی 97-96

رتبه بندی مدارس از نظر شاخص های آموزشی تا آغاز سال تحصیلی 97-96