مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 07:152016-03-02سياسي

تمهیدات دانشگاه تهران برای استفاده رایگان دانشجویان از امکانات فرهنگی شهر


معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تعامل این دانشگاه با نهادهای مختلف فرهنگی شهرتهران به منظور استفاده رایگان دانشجویان از امکانات فرهنگی نهادهای مذکور خبر داد.

- مجید سرسنگی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این مطلب،گفت: این اقدامات در گذشته در دانشگاه تهران انجام نمی شد و فرآیند آن به تازگی آغاز شده است.

بر این اساس قراردادهایی بین دانشگاه تهران و برخی از نهادهای فرهنگی در حال انعقاد است که طبق آن ها دانشجویان دانشگاه تهران می توانند از امکانات این نهادها در سطح شهر تهران استفاده کنند.

وی ادامه داد:در این راستا معاونت فرهنگی دانشگاه تهران در حال انعقاد تفاهم نامه ای با معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران است که طی این تفاهم نامه دانشجویانی که از طرف دانشگاه تهران به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران معرفی می شوند می توانند به صورت رایگان در تورهای تهران گردی شهرداری تهران شرکت کرده و از جاذبه های توریستی و تاریخی شهر بازدید کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از انعقاد تفاهم نامه بین معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و مجموعه سعدآباد خبر داد و اظهار کرد:معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران همچنین در حال انعقاد تفاهم نامه ای با مجموعه سعد آباد است که دانشجویان بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دانشگاه تهران برای استفاده رایگان دانشجویان از امکانات فرهنگی شهر

تمهیدات دانشگاه تهران برای استفاده رایگان دانشجویان از امکانات فرهنگی شهر