مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 10:012016-03-02ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی با 17 تکواندوکار


تمرینات تیم ملی تکواندو با حضور 17 تکواندوکار در حالی از امروز آغاز می شود که ترکیب نهایی نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا تا قبل از پایان سال باید معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،بعد از دو روز رقابت مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی که با حضور 107 تکواندوکار در سالن خانه تکواندو برگزار شد 17 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

مهدی اسحاقی، میرهاشم حسینی،علی پاکدین ، سیداحمد خسروفر، سیاوش فخرایی، فرشاد قیاثی ،جواد امیری، هادی تیران ولی پور ،علیرضا علیاری، سعید رجبی ، پوریا عرفانیان ،حسین قربان زاده با کسب عناوین اول و دوم اوزان مختلف به همراه سید امید حسینی، امیرحسین ساسان، نریمان مریدانی، نیما معظمی و مهدی جلالی با نظر کادر فنی به اردوی آماده سازی راه پیدا کردند.

تمرینات این تیم زیر نظر سید نعمت خلیفه و پیام خانلرخانی از امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

این اردو تا 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن تکواندوکاران برای حضور در هفته پایانی لیگ برتر در اختیار تیمهای خود قرار می گیرند.

طبق برنامه بعد از برگزاری رقابتهای لیگ برتر تکواندوکاران از 21 اسفندماه وارد اردو شده و با برگزاری رقابتهای انتخابی ترکیب نهایی شش تکواندوکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قبل از پایان سال مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی با 17 تکواندوکار

آغاز اردوی تیم ملی با 17 تکواندوکار