مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 10:112016-03-02سياسي

فارس گزارش می دهد آستانه رفاقت ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد


با توجه به اعلام همکاری کاندیداها و رقبای انتخابات مجلس دهم با منتخب جدید مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، وی انگیزه بهتری برای کار و فعالیت پیش رو خواهد داشت.

- آستانه رفاقت ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد با توجه به اعلام همکاری کاندیداها و رقبای انتخابات مجلس دهم با منتخب جدید مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، وی انگیزه بهتری برای کار و فعالیت پیش رو خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، با وجود جو سیاسی حاکم در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد پس از پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای مطرح در حوزه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد هر کدام با ارسال پیام تبریک به نماینده منتخب از هواداران خود و مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات تشکر کردند.

این در حالی است که این گونه حرکت ها این مشارکت را در کام مردم و متولیان شیرین می کند.

آمادگی همکاری نماینده دوره نهم مجلس در جیرفت با منتخب جدید فرج الله عارفی نماینده دوره نهم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در پیام تبریکی به منتخب مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: از اینکه چهار سال به من فرصت خدمتگزاری در خانه ملت در دوره نهم داده شد، خدا را شاکرم و کارهای بزرگی در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، بهداشت و درمان و سایر امورات مردم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آستانه رفاقت ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد

فارس گزارش می دهد آستانه رفاقت ها پس از انتخابات برای توسعه جیرفت و عنبرآباد