مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 12:002016-03-02سياسي

چند درصد مردم در انتخابات به صداوسیما اعتماد کردند؟


رییس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما اعلام کرد: علیرغم حضور شبکه های اجتماعی در سال 94 میزان استفاده مردم برای کسب اطلاعات از صداوسیما بیشتر بوده است .

- او ادامه داد: این آمار در سطح ملی در سال 90 شش روز قبل از انتخابات 64/2 درصد و دو روز قبل از انتخابات 58 درصد بوده است؛ در حالی که در سال 94 شش روز قبل از انتخابات 71/2 درصد و دو روز قبل از انتخابات 67 درصد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا ، نشست خبری جعفر عبدالملکی، رییس مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما امروز، 12 اسفند ماه با موضوع نظرسنجی انتخاباتی برگزار شد.

مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صداوسیما همزمان با شروع ثبت نام نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اقدام به نظرسنجی از مردم کرد.

محورهای این نظرسنجی ها شامل میزان مشارکت، خواسته ها و مطالبات مردم از نامزدها ، نامزدهای مطلوب آنها و منابع کسب خبر در این خصوص بوده است.

در مجموع 42 نظرسنجی توسط این مرکز در تهران، مراکز استان ها ، شهرهای تابع و روستاها اجرا شده است.

عبدالملکی با اشاره به جایگاه مهم صداوسیما در روند برگزاری انتخابات و همچنین تشویق مردم به حضور حداکثری، اظهار کرد: در همه انتخابات ها رسانه ملی در ابعاد مختلف تولید رادیویی و تلویزیونی نقش مهمی در برگزاری ایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد مردم در انتخابات به صداوسیما اعتماد کردند؟

چند درصد مردم در انتخابات به صداوسیما اعتماد کردند؟