مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 16:462016-03-02اقتصادي

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد اجرای 179 مورد احکام قلع بنا در منطقه 7 مشهد


در منطقه 7 مشهدا از سال گذشته تاکنون 179 رأی قلع بنا اجرایی شده که این امر سبب کاهش ساخت وسازهای غیرمجاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، علیرضا عصمت پرست ظهر امروز در نشست خبری که در محل شهرداری منطقه 7 مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم هزینه ها را کنترل کرده و قالب اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم نیاز به طراحی و برنامه مدون داریم که در همین راستا از کارهای جهادی که صورت گرفت ممیزی کردن املاک منطقه 7 بود.

شهردار منطقه 7 مشهد با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که طرح ممیزی می تواند برای کل شهر عملیاتی شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که امسال در شهرداری منطقه 7 انجام شد مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای شهری بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اخطاریه با کاهش 14 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو هستیم، بیان کرد: در حوزه قلع بنا از سال گذشته تاکنون 179 رأی قلع بنا اجرایی شده است و همچنین در همین حوزه جلوگیری از تخلفات ساختمانی 16 درصد کاهش داشتیم که خوشبختانه با حمایت های همکارانمان در دادگستری و نیروی انتظامی به محض اخطار دادن، قلع بناها اجرایی می شود که این امر سبب شده ساخت وسازهای غیر مجاز کنترل شود.

عصمت پرست خاطرنشان کرد: سال 93 و 94 در حوزه عمرانی آسفالت 610 هزار متر مربع در سطح منطقه پیاده سازی شد که 11 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد اجرای 179 مورد احکام قلع بنا در منطقه 7 مشهد

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد اجرای 179 مورد احکام قلع بنا در منطقه 7 مشهد