مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 18:512016-03-02دانش

بازدید جمعی از دانشجویان آلمانی از موزه ها و مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی


جمعی از دانشجویان دانشگاه دورتموند آلمان از موزه ها و مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی بازدید کردند و با بناهای تاریخی این آستان ملکوتی از نزدیک آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه دورتموند آلمان از موزه ها و مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی بازدید کردند و با بناهای تاریخی این آستان ملکوتی از نزدیک آشنا شدند.

این گروه متشکل از 12 دانشجوی شهرسازی آلمان بودند که به همراه استاد ایرانی خود، به منظور همکاری در یک پروژه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به ایران سفر کرده بودند.

جاشوآ ، یکی از دانشجویان این گروه، گفت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و از اینکه در مشهد و این حرم مقدس حضور دارم، بسیار خوشحال و هیجان زده هستم.

وی درباره موزه های آستان قدس رضوی افزود: آثار بسیار نفیس و زیبایی در این موزه ها وجود دارد، به طور نمونه فرش های موزه تخصصی فرش برایم جذاب و دیدنی بودند.

یکی از دانشجویان دختر آلمانی نیز گفت: با وجود آنکه همه چیز برایم تازگی داشت، اما در این مکان معنوی احساس خوبی دارم و از دیدن موزه ها و بناهای تاریخی این بارگاه بسیار شگفت زده شدم.

وی با تأکید بر اینکه بارگاه مطهر رضوی از لحاظ معماری بسیار باعظمت و زیباست، افزود: از دیدن آثار تاریخی آن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید جمعی از دانشجویان آلمانی از موزه ها و مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی

بازدید جمعی از دانشجویان آلمانی از موزه ها و مرکز نمایشگاه های آستان قدس رضوی