مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اسفند 1394 ساعت 08:402016-03-03سياسي

آزمون لایحه برنامه ششم برای مجلس اولی ها


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در سال آتی و مجلس دهم خبر داد و گفت: بررسی این لایحه به عمر مجلس فعلی نمی رسد.

- پورابراهیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:متاسفانه دولت با ارائه دیرهنگام لایحه برنامه ششم توسعه و همچنین محتوای این برنامه دچار نوعی بدعت شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف است یک سال و نیم قبل از پایان هر برنامه توسعه ، لایحه برنامه توسعه بعدی را برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس تقدیم کند که تاخیر در ارائه لایحه برنامه ششم توسعه ازجانب دولت، عملا امکان بررسی و تصویب این برنامه را قبل از بودجه 95 منتفی کرد.

وی گفت: نمایندگان از آنجا که تنها یک ماه از زمان ارائه لایحه برنامه ششم توسعه به صحن علنی مجلس وقت بررسی آن را داشتند به همین دلیل و همچنین به علت محتوای لایحه برنامه ششم، آن را از دستور کار در کمیسیون اقتصادی خارج کردند.

پورابراهیمی افزود: چیزی که دولت به نام لایحه برنامه ششم ارائه کرده، از نظر ما، موضوع احکامی است که دولت می خواهد مجوز بگیرد تا برنامه ششم را راسا در دولت بنویسد که به اعتقاد ما نوعی بدعت در تصمیم گیری و برنامه ریزی به حساب می آید و مغایر با قوانین محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون لایحه برنامه ششم برای مجلس اولی ها

آزمون لایحه برنامه ششم برای مجلس اولی ها