مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اسفند 1394 ساعت 09:412016-03-03بين الملل

زن مورد علاقه سعودی ها برای ریاست جمهوری آمریکا


ساپْرَک فرزند نامشروع افزایش مناسبات سعودی- صهیونیستی- آمریکایی برای ایجاد خاورمیانه جدید متناسب با رویکردهای غربی- صهیونیستی و سایکس پیکو 2 در منطقه غرب آسیاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، ورود لابی های سرمایه داری در مسیر هدایت و کنترل افکار عمومی در آمریکا موضوع تازه ای نیست.

خاندان های قدرت و ثروت شناخته شده آمریکایی همواره حمایت های سیاسی و مالی خود را معطوف به گروه ها و جریان های سیاسی نموده و در زمینه های تبلیغاتی حضور گسترده در انتخابات مختلف آمریکا دارند تا در آینده بتوانند از مهره های وارداتی خود در عرصه تصمیم گیری های سیاسی داخلی و بین المللی استفاده نمایند.

اما موضوع تازه دیگری که این روزها در همین راستا خود را در عرصه سیاسی آمریکا نشان می دهد، تشکیل لابی سعودی در آمریکا با اهداف ویژه است.

خاندان حاکم عربستان سعودی در سایه ماجراجویی های اخیر خود در منطقه به دنبال تضمین های بیشتر برای تکیه به آمریکا جهت استمرار حاکمیت خود در عربستان سعودی است.

پادشاه جدید عربستان که بر اساس رویکردهای ایدئولوگ و افراطی خود و حامیانش کمتر از پادشاه گذشته از حمایت آمریکایی ها برخوردار است، آن ها همچنین به دنبال پر کردن خلأ ناشی از حدف برخی بازیگران بین المللی نظیر بندر بن سلطان از دایره تصمیم سازی عربستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مورد علاقه سعودی ها برای ریاست جمهوری آمریکا

زن مورد علاقه سعودی ها برای ریاست جمهوری آمریکا