مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اسفند 1394 ساعت 14:212016-03-03اجتماعي

70 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمار بازگشت کودکان به تحصیل را از 38 درصد به 56 درصد رساندیم گفت: طی دو سال گذشته حدود 70 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کشور شناسایی و به مدرسه بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد دیمه ور امروز در همایش تجلیل از برترین های جشنواره ها و فعالیت های آموزش های ابتدایی استان گیلان اظهار داشت: در سال تحصیلی95-94 با توجه به تأکید و اجرای سند تحول بنیادین و عملیاتی کردن راهکارهای صنعت در مدارس کشور در دو حوزه دبستانی و پیش دبستانی فعالیت های متنوعی انجام شد.

وی با بیان اینکه برای افزایش پوشش تحصیلی و جذب و هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سراسر کشور تلاش بیشتر صورت می گیرد گفت: طی دو سال گذشته حدود 70 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل با همت همکاران مان در کشور شناسایی و به مدرسه بازگردانده شدند و آمار بازگشت کودکان به تحصیل را از 38 درصد به 56 درصد رساندیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: این جشنواره نمادی از فعالیت های کیفیت پژوهی و عملکرد دانش آموزان و معلمان آن ها است و امیدواریم در سال 95 با عنایت به سند تحول اداری و اجرای برنامه ها در چارچوب نیازهای دوره دبستان را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند

70 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند