مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 00:262016-03-03حوادث

فارس گزارش می دهد دیدار 2 خواهر دوقلو در بابل بعد از 34 سال


2 خواهر دوقلو بعد از 34 سال با کمک فضای مجازی در بابل به هم رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، سمیرا اسدی عرب از بندرگز استان گلستان و مریم ذبیحی از شهرستان بابل دو خواهر گمشده ای بودند که با تلاش همسر سمیرا و عنوان موضوع در تلگرام موفق به پیدا کردن هم شدند.

همسر سمیرا اسدی عرب در گفت وگو با فارس، در این باره اظهار کرد: ما اهل گلستان شهرستان بندرگز هستیم، همسرم سمیرا در کلاس دوم ابتدایی توسط بچه های محل متوجه شد که فرزند واقعی والدین خود نیست لذا حس کنجکاوی برای پیدا کردن والدین و خانواده واقعی را در خود پروراند.

عباسعلی کردمحمدی با اشاره به اینکه ما در سن 14 سالگی با هم ازدواج کردیم و حاصل ازدواج ما سه پسر است، افزود: در پی خواسته قلبی همسرم بودم تا اینکه به اداره ثبت و احوال کردکوی مراجعه کردیم اما مدارکی از سابقه وی نیافتیم مگر نامه ای که در آن از تولد وی در بیمارستان یحیی نژاد بابل حکایت می کرد.

وی تصریح کرد: این مدت هر بار به بیمارستان یحیی نژاد سر می زدم تا نشانه ای از خانواده همسرم پیدا کنم تا اینکه روزی با مسن ترین پرستار بیمارستان که در سال 60 طرح خود را در این بیمارستان می گذراند آشنا شدم و با ملاقات با وی دریافتم که او خواهر دوقلوی دیگری در هنگام تولد داشت و اینکه سمیرا را به والدین فعلی وی که صاحب بچه نمی شدند، سپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دیدار 2 خواهر دوقلو در بابل بعد از 34 سال

فارس گزارش می دهد دیدار 2 خواهر دوقلو در بابل بعد از 34 سال