مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 13:002016-03-04فرهنگي

استقبال تهرانی ها از سالوادور


باز هم فیلمی کمدی با بازی رضا عطاران صدر جدول فروش سینماها را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا، من سالوادور نیستم پنجمین ساخته ی سینمایی منوچهر هادی است که با حضور چهره هایی چون رضا عطاران، یکتا ناصر و ریوالدو -فوتبالیست مشهور برزیلی- پس از 9 روز اکران به فروشی بالغ بر 700 میلیون تومان رسیده است.

به گفته ی حبیب اسماعیلی (مدیر پخش رسانه ی فیلمسازان)، این فیلم 30 سالن در تهران و 40 سالن در سایر شهرها در اختیار دارد و استقبال از آن به حدی بوده که در شب گذشته (پنجشنبه 13 اسفند) در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسیده و فروش دیشبش در تهران 130 میلیون تومان بوده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل -دختری برزیلی- او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و.

نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی که از چهره هایی چون بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش و ناصر ملک مطیعی بهره می برد، فیلم دیگر سینماهاست که تا کنون پس از 31 روز نمایش در تهران و شهرهای دیگر، تنها 387 میلیون تومان فروش داشته است.

داریوش باباییان (مدیر پخش شکوفا فیلم)، ضمن اعلام این آمار، تعداد سینماهای در اختیار این فیلم را چهار سالن در تهران و 23 سالن در سایر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تهرانی ها از سالوادور

استقبال تهرانی ها از سالوادور