مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 18:212016-03-04اقتصادي

نگاه اقتصادی در مهندسی باعث رونق کسب و کار می شود


نگاه اقتصادی درمهندسی همراه با رویکرد فکری راهبردی و زمان دارباعث رونق کسب وکارمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، "مهدی زارعی معاون بازرگانی صنایع الکترونیک شیراز روز گذشته در اختتامیه دوازدهمین جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان بسیجی فارس با تاکید بر هوشمندسازی افراد گفت: مهندس فقط می تواند مسئله حل کند اما؛ مهندسان هوشمند می توانند خیلی خوب مشکلات را در شرایط سخت مدیریت کنند.

معاون بازرگانی صنایع الکترونی شیراز با اشاره بر انسان، زمان، پول و دانش به عنوان منابع تحت اختیار بشر، بیان کرد: واحد این منابع با هم متفاوت است و در این زمان برای پیش بردن همه آنها با هم، باید از در مدیریت وارد شویم.

زارعی ضمن توجه به اینکه مهندسان جز مهارت های فنی چیزی نمی دانند، اظهار کرد: در بازار عواملی مثل کالا، خدمات و سرمایه اهمیت دارد که مهندسان هیچ تحلیلی از این ها ندارند.

وی ادامه داد: برای هوشمندسازی به سه مهارت؛ فنی و تخصصی، هوش هیجانی و مهارت ادراک نیاز است که ادراک از همه مهم تر بوده و مقدمه آن ارتباطات است.

معاون بازرگانی صنایع الکترونیک شیراز با تاکید بر نگاه اقتصادی در حوزه مهندسی، افزود: باید رویکرد فکری مهندسان، راهبردی و زمان دار باشد تا باعث رونق کسب و کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اقتصادی در مهندسی باعث رونق کسب و کار می شود

نگاه اقتصادی در مهندسی باعث رونق کسب و کار می شود