مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 11:152016-03-05حوادث

اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید


رییس پلیس «فتا» فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق اینترنتی به مردم توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

- رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق اینترنتی به مردم توصیه کرد: اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، سرگرد شعبان پور درباره جزییات این خبر گفت: فردی با ارائه شکواییه ای به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد مبلغ 32 میلیون و 90 هزار ریال از حساب بانکی اش به صورت پرداخت غیرمجاز برداشت شده است، در حالی که اطلاعات حسابش را در اختیار کسی قرار نداده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس فتا با دریافت شکواییه مذکور رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه آغاز و مأموران دریافتند این مبلغ توسط فردی به نام خ ف به صورت اینترنتی برای خرید شارژ تلفن همراه برداشت شده است.

شعبان پور با بیان این که متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهم اعتراف کرد در معیت فردی دیگر جهت برداشت پول به عابربانک مراجعه کردم که حین انجام عملیات بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید

اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید