مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 13:252016-03-05ورزشي

8 سال تخلف آشکار در فدراسیون فوتبال؟!


اگر خبر به تایید نرسیدن اساسنامه فدراسیون صحت داشته باشد باید گفت در این 8 سال فدراسیون فوتبال با اساسنامه ای که مورد تایید هیات دولت قرار نگرفته اداره شده است و این یک تخلف آشکار است.

- اگر اسانامه فدراسیون فوتبال به تایید دوبت گذشته نرسیده باشد یعنی فدراسیون فوتبال 8 سال با اساسنامه غیر قانونی فعالیت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سال 1358 بود که فدراسیون فوتبال ایران به دلیل برکناری دادگان از ریاست فدراسیون فوتبال تعلیق شد، بعد از آن کمیته ای 6 نفره مسئول تدوین اساسنامه جدید فدراسیون شد تا فوتبال ایران از تعلیق خارج شود.

صفایی فراهانی، محمد خبیری، غفاری، محمدحسن انصاری فرد، کیومرث هاشمی و علی رغبتی 6 نفری بودند که قرار شد اساسنامه جدید را آماده کنند.

این 6 نفر در نهایت اساسنامه ای را نوشتند و برای اجرایی شدن و قانونی شدن اساسنامه، آن را جهت تصویب به هیات دولت فرستادند.

بعد از جلسه هیات دولت با ریاست پرویز داوودی معاون اول محمود احمدی نژاد اعلام شد که هیات دولت این اساسنامه را تایید کرده و این اساسنامه می تواند اجرایی شود.

با این حال بعد از گذشت 8 سال، سازمان بازرسی کل کشور پس از استعلام از دبیرخانه هیات دولت متوجه شده که این اساسنامه به تایید هیات دولت وقت نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال تخلف آشکار در فدراسیون فوتبال؟!

8 سال تخلف آشکار در فدراسیون فوتبال؟!