مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 14:212016-03-05سياسي

بودجه راهیان نور پیام نور شیراز با کمک خیرین تکمیل شد


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: به دلیل کمبود بودجه علاوه بر استفاده از بودجه های جاری حوزه، مجبور شدیم از خیرین بودجه راهیان نور را تکمیل کنیم.

- سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز،" با اشاره به اعزام راهیان نور دانشگاه پیام نور شیراز گفت: بسیج دانشگاه پیام نور شیراز دو کاروان خواهر و برادر دارد که برادران 12، 13، 14 و خواهر 19، 20، 21 اسفندماه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود بودجه تنها سه اتوبوس که یکی برادر و دو خواهر اعزام می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اساس نامه، دانشگاه موظف است دو درصد از هزینه هر دانشجو را بپردازد؛ اما متاسفانه دانشگاه پیام نور از 250 دانشجو تنها هزینه 60 درصد را که معادل 140 نفر می شود پرداخت کرده است چرا که دانشگاه اهمیت زیادی با مسائل فرهنگی نمی دهد.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به مشکلات بودجه، تصریح کرد: به دلیل کمبود بودجه علاوه بر استفاده از بودجه های جاری حوزه، مجبور شدیم از خیرین و کانون های فرهنگی سطح شهر بودجه راهیان نور را تکمیل کنیم.

گلستانی زاده با بیان اینکه برای بحث فرهنگی سفر راهیان نور، کارگروه هایی تشکیل داده ایم، گفت: کارگروه های تشکیل شده سعی کرده اند در هر بسته فرهنگی نمادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه راهیان نور پیام نور شیراز با کمک خیرین تکمیل شد

بودجه راهیان نور پیام نور شیراز با کمک خیرین تکمیل شد