مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 15:352016-03-05فناوري

فعال سازی تلگرام در صورت فراموشی رمز دوم


یکی از روش های بسیار مناسب برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به حساب کاربری تلگرام، اختصاص رمز دوم به منظور فعال سازی قابلیت تایید هویت دومرحله ای هنگام نصب تلگرام روی دستگاه های مختلف است.

- یکی از روش های بسیار مناسب برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به حساب کاربری تلگرام، اختصاص رمز دوم به منظور فعال سازی قابلیت تایید هویت دومرحله ای هنگام نصب تلگرام روی دستگاه های مختلف است.

به کمک این قابلیت علاوه بر کد فعال سازی که به صورت پیامی روی تلگرام یا تلفن همراه ارسال می شود، نیازمند وارد کردن رمز دوم نیز برای فعال سازی کامل تلگرام روی دستگاه جدید خواهید بود.

در مراحل اختصاص این رمز نیز می توانید آدرس ایمیلی را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور از گزینه بازیابی رمز به وسیله ایمیل کمک بگیرید.

همچنین می توانید عبارتی را به عنوان راهنما برای به خاطر آوردن رمز عبور وارد کنید، اما گاهی کاربران از ایمیل شخصی برخوردار نیستند و اختصاص ایمیل به همراه وارد کردن عبارت یادآوری رمز را رها کرده و رمز دوم را به حساب خود اختصاص می دهند.

در این شرایط چنانچه کاربر رمز خود را فراموش کند، هیچ روش بازیابی وجود ندارد و تنها راه باقیمانده، بازنشانی (Reset) حساب کاربری به حالت اولیه است که موجب حذف همه پیام ها، فایل های چندرسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی تلگرام در صورت فراموشی رمز دوم

فعال سازی تلگرام در صورت فراموشی رمز دوم