مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 17:312016-03-05سياسي

شریعت پناهی: توهین در سریال «شیوع» سوتفاهم بود


هیچ فردی در هیچ صنفی به دنبال توهین به سایر افراد با ملیت و شغل های دیگر نیست و در سریال «شیوع» هم تمامی موارد بیشتر سو تفاهم بود.

- سرپرست شبکه یک سیما گفت: هیچ فردی در هیچ صنفی به دنبال توهین به سایر افراد با ملیت و شغل های دیگر نیست و در سریال شیوع هم تمامی موارد بیشتر سو تفاهم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، فضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی دودکش2 در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال اینکه گزینه قطعی سریال نوروزی شبکه یک کدام سریال است،گفت: سریال دودکش2 به کارگردانی محمدحسین لطیفی گزینه قطعی نوروز شبکه یک سیما است و سریال قرعه اصلا برای شبکه یک تولید نشده است.

وی افزود: با توجه به استقبال خوبی که مخاطبان از سریال دودکش1 داشتند و اینکه در سالهای اخیر سری دو و سه سریال هایی نظیر پایتخت مورد اقبال عمومی قرار گرفت، ما نیز تصمیم گرفتیم تا سری دو دودکش را حال با عنوان و نام دیگری که هنوز مشخص نیست را در دستور کار برای ایام نوروز قرار دهیم.

طنز سری دوم دودکش با توجه به آنچه که کارگردان گفته است نسبت به سری اول بیشتر خواهد بود و من امیدوارم که دودکش 2 کار خوبی باشد.

احتمالا قسمت اول این سریال از 29 اسفند روی آنتن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعت پناهی: توهین در سریال «شیوع» سوتفاهم بود

شریعت پناهی: توهین در سریال «شیوع» سوتفاهم بود