مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 10:262016-03-06سياسي

نخستین پارک رایحه درمانی کشور در سرخس راه اندازی می شود


پارک امام خمینی سرخس با توجه به طرحی که داریم به عنوان نخستین پارک "رایحه درمانی" در کشور تبدیل و در فضای سبز آن از گیاهان دارویی استفاده می شود.

- شهردار سرخس گفت: پارک امام خمینی سرخس با توجه به طرحی که داریم به عنوان نخستین پارک "رایحه درمانی" در کشور تبدیل و در فضای سبز آن از گیاهان دارویی استفاده می شود.

محمد امینی فر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سرخس" با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: به مناسبت روز درختکاری 136 اصله نهال به نیت 136 شهید شهرستان سرخس در این شهرستان غرس شد.

شهردار سرخس بیان کرد: شهرداری سرخس تلاش دارد تا با کاشت درخت در بوستان ها و پارک ها سرانه فضای سبز را بدون خرید زمین توسعه و گسترش دهد.

امینی فر افزود: در هفته درختکاری 1000 اصله نهال به صورت رایگان در سطح شهر سرخس توزیع می شود و علاوه بر این در طول دو ماه گذشته 10 هزار اصله نهال توزیع و غرس شده است.

وی عنوان کرد: پارک امام خمینی(ره) شهرستان سرخس یکی از اصلی ترین پارک هایی است که برای توسعه فضای سبز شهری سرخس تاثیر دارد.

شهردار سرخس اظهار کرد: پارک امام خمینی(ره) سرخس با توجه به طرحی که داریم به عنوان نخستین پارک "رایحه درمانی" در کشور تبدیل و در فضای سبز آن از گیاهان دارویی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پارک رایحه درمانی کشور در سرخس راه اندازی می شود

نخستین پارک رایحه درمانی کشور در سرخس راه اندازی می شود